Julkaisut

Yhdistyksellä on viisi julkaisusarjaa sekä vuosikirja Oikeustiede–Jurisprudentia.

A-sarjassa, yhdistyksen julkaisusarjojen ”lippulaivassa”, julkaistaan pääasiassa väitöskirjoja ja jo väitelleiden monografioita. Perinteikkään väitöskirjasarjan ensimmäinen teos julkaistiin 1934. Vuoden 2017 kesään mennessä A-sarjassa on julkaistu yhteensä 337 teosta. Sarjassa julkaisemisesta päättää julkaisuvaliokunta, ja sarjassa käytetään referee-arviointia.

B-sarjassa julkaistaan korkeatasoisia oppi- ja käsikirjoja.

C-sarjassa on ilmestynyt vuoden 2017 alkuun mennessä 41 juhlajulkaisua. Lisäksi sarjassa on julkaistu mm. oikeustietosanakirja Encyclopædia Iuridica Fennica I–VII.

D-sarja on tarkoitettu vieraskielisille, suomalaista oikeustieteellistä tutkimusta esitteleville teoksille.

E-sarja on yhdistyksen pokkarisarja, jossa julkaistaan artikkelikokoelmia ja väitöskirjoja suppeampia tutkimuksia.

PoD-kirjat ovat nidottuja, pehmeäkantisia näköispainoksia loppuunmyydyistä A-sarjan kirjoistamme.

Yhdistyksen vuosikirja on Oikeustiede–Jurisprudentia, jossa julkaistaan vuosittain 4–6 pidempää artikkelia. Vuosikirjalla on oma toimitusneuvostonsa ja toimittajansa.

Oikeustiede–Jurisprudentia-vuosikirjalle on myönnetty vertaisarviointitunnus vuoden 2015 alusta.