Kartta latautuu...

Vuosikokous ja syyskuun jäsentilaisuus: Oikeustieteen termitietokanta -seminaari

Tapahtuma-aika
21.09.2020

Tapahtumapaikka
Tieteiden talo, sali 104
Kirkkokatu 6
Helsinki

Lataa tapahtuma iCal-tiedostona
Lisää tapahtuma Google-kalenteriin

Suomalaisen Lakimiesyhdistyksen vuosikokous pidetään ma 21.9.2020 klo 17.00 alkaen Tieteiden talossa, Kirkkokatu 6.

Koronakriisin vuoksi toivomme kuitenkin, että kokoukseen osallistutaan etäyhteyden kautta.

Järjestelyjen vuoksi kokoukseen on ennakkoilmoittauduttava ma 21.9.2020 klo 12 mennessä. Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt. Lähetämme osallistumislinkin kokousohjelmaan ennakkoon ilmoittautuneille. Vuosikokoukseen voivat osallistua vain jäsenet.

Kokouksessa käsiteltävät asiat:

–  esitetään toimintakertomus ja tilinpäätös tilikaudelta 1.1.–31.12.2019 sekä tilintarkastuskertomus ja toiminnantarkastuskertomus
–  päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille
–  rahastojen pääoman kartuttaminen

Toimintakertomus ja tilinpäätös 2019 on julkaistu Lakimies-aikakauskirjassa 3-4/2020.

Heti vuosikokouksen jälkeen alkaa Oikeustieteen termitietokanta -seminaari:

– puheenjohtaja Termitietokannan toimituskunnan puheenjohtaja Pasi Pölönen
– OTT, korkeimman hallinto-oikeuden presidentti emeritus Pekka Vihervuori: Termitietokanta, oikeuskulttuuri ja digitaalinen murros
– OTT, yliopistonlehtori Tomi Tuominen (Lapin yliopisto): Tulisiko opiskelijoiden käyttää Tieteen termipankkia, Wikipediaa vai jotain muuta tietolähdettä?
– OTT, toimitussihteeri Jussi Sallila: Termitietokantaa tekemässä

Myös kaikille avoin seminaari järjestetään etäyhteyden kautta, linkki seminaariin julkaistaan 21.9.2020 iltapäivällä yhdistyksen kotisivulla.

Tervetuloa!