Kartta latautuu...

Maaliskuun seminaari: Oikeustieteellisten seurojen rooli ja tehtävät tieteellisinä seuroina

Tapahtuma-aika
14.03.2023

Säätytalo
Snellmaninkatu 9-11
Helsinki

Lataa tapahtuma iCal-tiedostona
Lisää tapahtuma Google-kalenteriin

Oikeustieteellisten seurojen rooli ja tehtävät tieteellisinä seuroina
ti 14.3.2023 Säätytalo, Snellmaninkatu 9–11, Helsinki

Tervetuloa, puheenjohtaja, professori Janne Salminen
TSV ja tieteelliset seurat vaikuttajina, toiminnanjohtaja Lea Ryynänen-Karjalainen
Suomalaiset oikeustieteelliset seurat: mistä tullaan, minne mennään, professori Pia Letto-Vanamo
Oikeustieteellisten seurojen tehtävät nykypäivänä ja yhteistyön mahdollisuudet, paneelissa Maija Aalto-Heinilä (SOFY), Antti Belinskij (SYSRY), Markus Himanen (OYY), Viveca Still (JF), Juha Häyhä (pj.)

14.30 kahvi

Kotimainen tieteellinen julkaisutoiminta I, professori Elina Pirjatanniemi
Kotimainen tieteellinen julkaisutoiminta II, päätoimittajapaneelissa Dan Helenius (JFT), Tatu Hyttinen (LM), Toni Malminen (DL), Tomi Tuominen (Oikeus), Jaana Norio (pj.)
Jäsenistön odotukset – miten seuran jäseneksi tullaan, miten jäsenenä ollaan, paneelissa Kaapo Havuluoto, Tiina Paloniitty, Mikko Rajavuori, Kia Tarvainen, Tiina Väisänen ja yleisö, Kirsi-Maria Halonen (pj.)

17.00–18.30 vastaanotto, musiikkia

Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt. Tilaisuutta voi seurata myös etäyhteydellä. Seuraa tilaisuutta tästä linkistä.

Tilaisuus on maksuton. Säätytalon kulunvalvonnassa tarkistetaan osallistujien henkilöllisyys.

Tervetuloa!