BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//wp-events-plugin.com//6.4.7.3//EN TZID:Europe/Helsinki X-WR-TIMEZONE:Europe/Helsinki BEGIN:VEVENT UID:49@lakimiesyhdistys.fi DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20210510T170000 DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20210510T190000 DTSTAMP:20210510T142332Z URL:https://www.lakimiesyhdistys.fi/tapahtumat/toukokuun-jasentilaisuus-4/ SUMMARY:Toukokuun jäsentilaisuus: Ajankohtaista vanhuusoikeutta DESCRIPTION:Puheenvuorot:\n\n- dosentti Kaijus Ervasti\, OTT\, tutkijatohto ri Katja Karjalainen ja TT\, yliopistonlehtori Suvi-Maria Saarelainen: Aja nkohtaisia tutkimushankkeita ikääntyvien ihmisten oikeuksista\n\n- OTM\, väitöskirjatutkija Marlon Moilanen (Helsingin yliopisto): Ikääntyneen henkilön huolenpidon oikeudellinen hallinta: Haaste julkisoikeudelle?\n\ n- Sosionomi YAMK\, väitöskirjatutkija Henna Nikumaa (Itä-Suomen yliopi sto): Muistisairaan itsemääräämisoikeuden kunnioittamisen ja rajoittam isen punnintatilanteet käytännössä\n\n- OTK\, asiantuntija Sanna Ahola (Ihmisoikeuskeskus): Oikeusturvakysymykset vanhuspalveluissa\n\nTilaisuus järjestetään Zoom-etäyhteyden kautta. Liity mukaan tilaisuuteen täst ä. END:VEVENT BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Helsinki X-LIC-LOCATION:Europe/Helsinki BEGIN:DAYLIGHT DTSTART:20210328T040000 TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0300 TZNAME:EEST END:DAYLIGHT END:VTIMEZONE END:VCALENDAR