BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//wp-events-plugin.com//6.4.10.2//EN TZID:Europe/Helsinki X-WR-TIMEZONE:Europe/Helsinki BEGIN:VEVENT UID:32@lakimiesyhdistys.fi DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20190513T170000 DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20190513T190000 DTSTAMP:20190513T055741Z URL:https://www.lakimiesyhdistys.fi/tapahtumat/toukokuun-jasentilaisuus-2/ SUMMARY:Toukokuun jäsentilaisuus: Ajankohtaista immateriaalioikeutta DESCRIPTION:\n professori Katja Lindroos (Itä-Suomen yliopisto): Tavarame rkkilain uudistuksesta PERUUNTUNUT\n tekijänoikeusneuvos Viveca Still (o petus- ja kulttuuriministeriö): DSM-direktiivi yleisesti ja erityisesti 1 3 artiklan (alustat ja arvokuilu) näkökulmasta\n tutkijatohtori Juha Ve sala (Helsingin yliopisto): DSM-direktiivi lehtikustantajan lähioikeuden näkökulmasta\n LOCATION:Tieteiden talo\, sali 505\, Kirkkokatu 6\, Helsinki\, Suomi X-APPLE-STRUCTURED-LOCATION;VALUE=URI;X-ADDRESS=Kirkkokatu 6\, Helsinki\, S uomi;X-APPLE-RADIUS=100;X-TITLE=Tieteiden talo\, sali 505:geo:0,0 END:VEVENT BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Helsinki X-LIC-LOCATION:Europe/Helsinki BEGIN:DAYLIGHT DTSTART:20190331T040000 TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0300 TZNAME:EEST END:DAYLIGHT END:VTIMEZONE END:VCALENDAR