BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//wp-events-plugin.com//6.4.7.3//EN TZID:Europe/Helsinki X-WR-TIMEZONE:Europe/Helsinki BEGIN:VEVENT UID:53@lakimiesyhdistys.fi DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20210120T140000 DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20210120T160000 DTSTAMP:20210118T100421Z URL:https://www.lakimiesyhdistys.fi/tapahtumat/karvi-keskustelutilaisuus/ SUMMARY:Karvi-keskustelutilaisuus DESCRIPTION:Suomalainen Lakimiesyhdistys järjestää oikeustieteen valtaku nnalliseen Karvi-arviointiin liittyvän keskustelutilaisuuden ke 20.1.2021 klo 14.00–16.00.\n\nArviointineuvos Sirpa Moitus (Kansallinen koulutuks en arviointikeskus) alustaa opetuksen ja koulutuksen kansallisesta arvioin nista.\n\nPaneelin osallistujalista täydentyy myöhemmin\, mukana mm.\n\n - oikeustieteen arviointipaneelin puheenjohtaja\, professori Jukka Mähön en Helsingin yliopistosta\n- arviointipaneelin varapuheenjohtaja\, toimitu sjohtaja Johanna Rantanen\, Asianajotoimisto Dottir Oy\n- professori Janne Salminen Turun yliopistosta\n- oikeustieteen ylioppilas Katariina Juhakos ki Turun yliopistosta\n\nPaneelin puheenjohtajana toimii Suomalaisen Lakim iesyhdistyksen varapuheenjohtaja\, professori Taina Pihlajarinne.\n\nTilai suus järjestetään Teamsin välityksellä. Liity kokoukseen tästä link istä.\n\nTervetuloa mukaan keskustelemaan! END:VEVENT BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Helsinki X-LIC-LOCATION:Europe/Helsinki BEGIN:STANDARD DTSTART:20201025T030000 TZOFFSETFROM:+0300 TZOFFSETTO:+0200 TZNAME:EET END:STANDARD END:VTIMEZONE END:VCALENDAR