BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//wp-events-plugin.com//6.4.7.3//EN TZID:Europe/Helsinki X-WR-TIMEZONE:Europe/Helsinki BEGIN:VEVENT UID:34@lakimiesyhdistys.fi DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20191014T170000 DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20191014T190000 DTSTAMP:20190930T091200Z URL:https://www.lakimiesyhdistys.fi/tapahtumat/ehdollepanokokous-ja-lokaku un-jasentilaisuus/ SUMMARY:Sääntömääräinen ehdollepanokokous ja lokakuun jäsentilaisuus : Ajankohtaista lapsioikeutta DESCRIPTION:Asialistalla\n\n ehdotuksen tekeminen vaalikokoukselle yhdisty ksen puheenjohtajan valitsemisesta kaudeksi 2020–2022\n ehdotuksen teke minen vaalikokoukselle hallituksen erovuorossa olevien jäsenten paikkojen täyttämisestä kaudeksi 2020–2022\n Ministeri\, molempien oikeuksien tohtori K. G. Idmanin palkinnosta päättäminen. Ministeri\, molempien o ikeuksien tohtori K. G. Idmanin palkinto jaetaan parhaasta pohjoismaissa v . 2016–2018 julkaistusta kansainvälisen oikeuden tai kansainvälisen yk sityisoikeuden tutkimuksesta. Palkinnon saajan valitsee Suomalaisen Lakimi esyhdistyksen kokous yhdistyksen hallituksen esityksestä.\n\nKokouksen j älkeen\n\nAjankohtaista lapsioikeutta\n\n erityisasiantuntija Kirsi Poll ari\, Lastensuojelun Keskusliitto: Lapsipotilaan päätöksentekokyky ja s en edellytysten arviointi\n professori Suvianna Hakalehto: Lapsioikeus oi keudenalana\n\n eduskunnan apulaisoikeusasiamies Maija Sakslin: Lastensuo jelulaitosten laillisuusvalvonta\n\nKahvitarjoilu klo 16.30 alkaen. Ei enn akkoilmoittautumista. LOCATION:Tieteiden talo\, sali 505\, Kirkkokatu 6\, Helsinki\, Suomi X-APPLE-STRUCTURED-LOCATION;VALUE=URI;X-ADDRESS=Kirkkokatu 6\, Helsinki\, S uomi;X-APPLE-RADIUS=100;X-TITLE=Tieteiden talo\, sali 505:geo:0,0 END:VEVENT BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Helsinki X-LIC-LOCATION:Europe/Helsinki BEGIN:DAYLIGHT DTSTART:20190331T040000 TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0300 TZNAME:EEST END:DAYLIGHT END:VTIMEZONE END:VCALENDAR